31 Ekim 2012 Çarşamba

Dukan Korksun Benden (adam diil diyet olan, adamla işim yok)

Bugün 31 Ekim 2012. Dukan Diyeti'ne başlamaya kesin olarak karar vermiş bulunmaktayım. 18 Eylül'den beri zayıflamaya çalışıyorum, daha doğrusu zayıflamaya niyetlendim zira ne rejim yapıyorum ne de zararlı şeyleri azalttım, sadece spora gidiyorum, o da işte öyle uyduruktan yani. ciddi diilim öyle pek.

Niye bu kadar taktım kilo vermeye onu da bilmiyorum, bi anda hırslandım. Her ne kadar hırs sadece içimde olsa da bi gün kilo vereceğimi biliyorum. Önce bi şekeri alkolü falan kesmek gerekiyormuş ama bilemiyorum.

Benim gibi tembel ve iradesiz bi insana disiplin dolu sert bi şeyler gerekiyordu, onun için Dukan Diyetini seçtim uzun araştırmalarım sonucu. Spor Hocam yeteri kadar sert diil, beni motive ediyor ama disipline sokmuyor, o yüzden diyete ihtiyaç duydum ve karşıma protein manyağı Dukan çıktı. Hoş, ben de bilmem kaç porsiyon meyve, bilmem ne kadar ölçü yağsız sebze yiyeceğime sınırsız et, peynir, yoğurtu tercih ederdim. Sevgili spor hocam bas bas bağırıyodu protein ağırlıklı beslen diye, al sana protein seni pis kas yığını!

Tek sorun, şu an çok fakir olmam. Çalışmıyorum, işe girmeye de niyetim yok, nasıl para yetiştiricem bu kadar ete onu bilmiyorum. Sırf diyet için avukatlığa dönebilirim ama o zaman da spora gidemeyeceğim. Off bilmiyorum, bakacağız ilerleyen günlerde.

Kitabın siparişini verdim, cuma elimde olacak, Pazartesi de başlarım. Umarım kilo veririm, valla bıktım artık şişko olmaktan.

Hiç yorum yok: