24 Kasım 2012 Cumartesi

cheesecake!!!

evet yine tatlıııı tatlııı tatlıııııı diye çılgınlaştığım bi gün daha geldi çattı. ama bugün hem malzemem hem sabrım hem de tarifim vardı. dukaniche'nin cheesecake'ini yaptım. fırında kabardı, kabardı. fırından çıkardım, iki dakika içinde pofff diye söndü. oysa çok heyecanlanmıştım.

soğuduktan sonra çayımla birlikte bir kocaman dilim yedim. bi dahaki sefere yumurta sarılarından eksiltmeyi, tatlandırıcıyı azaltmayı, tabanı da hiç yapmamayı düşünüyorum. taban var mı yok mu belli değil, tek başına yendiğinde de rezil yulaf kepeği tadı geliyor. onun dışında gayet güzel oldu. diyet bittiği zaman bildiğimiz cheesecake tabanıyla, tatlandırıcı kullanmadan yaparım ben bunu. sevdiklerim de severek yesinler.

ah bu arada evet, üstteki resimde fonda gözükenler de fırından yeni çıktı. yiyemiyor olmam çok kötü. ça va mal dr dukan!

Hiç yorum yok: