22 Aralık 2012 Cumartesi

noel ruhum!

dukana başladığımdan beri, ne insan gibi bi kurabiye ne de tatlı yaptım. anca tatlandırıcı, yulaf kepeği falan. ama yalaka bi noel hayranı olarak bu sene dukana bir süre daha ara verip müslüman mahallesinde noel havası estireceğim.
gingerbread house yapıyorum bu noel! çok da ciddiyim. öyle ikeadan falan uyduruk paketi al parçaları birleştir falan da değil, her şeyiyle sıfırdan yapıyorum ha!

temsili gingerbread house, ya da hayalimdeki şu :
 uğraşıcam arkadaş! gerekirse üç saat harcarım ama yaparım. alıcam şeker hamurumu, zencefilimi, melasımı, yapıcam evi.

tabi sonuç şu da olabilir. henüz bilmiyorum.
yarın bakery günüm. sonuçları bildiririm. şimdi bi 5 km koşayım da kurabiyeye yer açayım vücudumda.
sevgili dukan, sen buraları okuma. döncem sonra ben sana. au revoir!

Hiç yorum yok: