7 Ocak 2013 Pazartesi

irlanda ve birleşik krallık'tan çıkan en iyi on isim (bu liste tamamen subjektiftir)

erkekleri seviyorum. bu lafı bi erkek "kadınları seviyorum" şeklinde söylese eminim problem olmaz ama ben söyleyince aaaa nooluyo, allahın sapığı, pis nemfoman şeklinde tepkiler gelebiliyo. ama seviyorum napiim?

bi erkeği izlemeyi, bir kadını izlemeye tercih ederim (rihanna hariç). beğendiğim erkekler yelpazesi çok geniş olduğundan da bazen sınıflandırmaya ihtiyaç duruyorum. bu sefer ülkelere göre ayırdım. birleşik krallık ve irlandalı ilk on listem karşınızda. (bir blog daha ne kadar saçma sapan olabilir acaba?)

geri sayım başlasın.

10. dave gahan

depeche mode frontman'i. ne doğru düzgün şarkı yazar, ne aman aman şarkı söyler, bir martin l gore kesinlikle değildir. ama işte depeche mode demek, dava gahan demektir. sahnedeki garip hareketleri olsun, şarkı sözlerini unutup devreye martin l gore'un girmesi olsun, aşırı alkollüyken yaptığı salaklıklar olsun, hiçbir zaman karimasını bozamaz. kendisini her türlü seviyoruz

9. colin firth



jane austen, colin firth'ü tanısa, daha iyi bir mr.darcy bulamazdım derdi herhalde. kötü adamken de sevilebilen, kibirliyken de aşık olunabilen karakterler yaratan colin firth, ne öyle klasik bir yakışıklılığa sahip, ne de etkileyici bir ses tonuna (hatta ses tonu gayet kötü). ama işte değişik bir cazibesi var, genç kızlardan yaşlı kadınlara, adamı herkes beğeniyor. bana kalsa keşke sırf komedi ya da müzikal yapsa, hep izlerim.

8. jim sturgess

işte bir underrated daha. tamam yakışıklı falan değil ama "cute" kelimesinin karşılığı bu adam. yetenekli de bir şey, neden hala hak ettiği konumda değil, gerçekten anlamıyorum. bunun tırnağı bile etmeyecek emile hirsch'i zamanında çok şişirmişti amerikalılar, aynı dönemlere gelir jim'in meşhur olmaya başlaması da, zavallıcık ingiliz diye hor görüldü. canım benim.

7. dani filth

bu adam tabi ki artık böyle görünmüyo. son bıraktığımda şişko bi predator kılığındaydı. ama metal dünyasındaki en seksi erkek bana göre. gerçi bunda ses mes de kalmadı artık, saçma sapan gıcırtılar çıkarıyo ama ben onu hep 2000'lerin başındaki haliyle hatırlamayı tercih ediyorum. cradle of filth türkiyeye gelse, bugün metale katlanamayan halimle bile gider en önden de izlerim şişkoyu.

6. robbie williams



ahh işte ergenlik rüyam. her ne kadar artık amerikanlaştıysa da, ingilizler kendisini hiç sevmese de ben hala severim bu çocuğu. buz mavisi gözleri olsun, hınzır çocuk gülümsemesi olsun, "born to be mild" dövmesi olsun, komplesiyle çok hoş bir insandır kendisi. love supreme'i defalarca üst üste dinlemişliğim, rock dj'i defalarca seyretmişliğim vardır (klipte striptiz yapıyo olmasının etkisi çok büyük tabi)

5. christian bale

mimik fakiri, peltek, donuk bir ingiliz olan bu beyefendi her filmini izletiyo mu? izletiyo! ebleh bir çocukken çektiği empire of the sun olsun, en sevimsiz halinde olduğu american psycho olsun ya da bence en seksi zamani olan the prestige olsun (ki filmde bir hugh jackman gerçeği de vardı), bu adam kendini izlettiriyo! ha bence john connor için doğru bir seçim değildi ama yine de izledik işte.

4. michael caine

kim ne derse desin, bu adam yaşadıkça, cazibe kelimesinin karşılığı hala o olacak. yok efendim çok yaşlıymış, aman pörsümüşmüş, bi ayağı çukurdaymış falan... hikaye bunlar! inanmayan gitsin 60larda yaptığı filmleri indirsin, gerizekalı taklidi jude law'ın başrolünde oynadığı remake'leri değil, orijinal sleuth ve alfie'yi izlesin. michael caine candır.

3.alan rickman

herkesle her türlü kavgaya girerim, özellikle şu fotoğraftaki haliyle, seksapel budur! inanılmaz bir ses tonu, harika bir aksan, yumuşak kehribar rengi gözler... iddia ediyorum, bu adam her kadını etkiler (şimdi biraz zor gerçi, 66 yaşında olmak kolay değil). komedi de oynasa, kötü adam da olsa, romantik birini de canlandırsa adam her daim seksi. hastayım sana alan rickman.

2. aidan turner

alan rickman ve michael caine aşkım, daddy issues boyutunda algılanmaya başladığından beri kendime yeni bir britanyalı aktör arayışım vardı. bu irlandalı genç adamı, dünyanın en saçma sapan dizisinde üç yıl önce izledim. ben hayatımda böyle güzel gülen bi kişi görmüştüm (onun da gülüşüne aşık olmuştum zaten), başkasının bu kadar güzel gülebileceğine inanamadım. 25 yaşındayken bile, bu çocuğu ilk gördüğümde valla kalbim yerinden çıktı. birazcık param olsa, giderim irlanda'da ingiltere'de bunun stalker'ı olurum. kedi canını senin aidan turner. neyse ki hobbit'te oynadı da, bu dünya tatlısı çocuğu herkes tanıyacak artık. sonu orlando bloom gibi unutulmak olmaz umarım.

1. oscar wilde


hehehe bir numaranın oscar wilde çıkmasını kimse beklemiyordu sanırım. aynı dönemde yaşasak, gider her türlü yamanırdım. biseksüel olmasına güveniyorum tabi burda. zeki, komik, ukala, kültürlü ve bilgili. zaten bütün kadınların aradığı erkek de böyle biri değil mi (genç oğlanlarla düşüp kalkmasını saymazsak tabi)? de profundis'i okuyan biri duygulanmıyorsa, öyle bir aşkın karşısında üzülmüyorsa insan değildir kusura bakmasın. gerçi ezel izleyenler bile bi yerden oscar wilde'ı yakaladılar, azıcık ruhları gelişmiştir diye düşünüyorum. çok haksızlık edildi bu adama çoook. andre gide, özellikle senden bahsediyorum, çürürsün inşallah mezarında. pisluk.

sevgili okuyucu, işte irlanda ve birleşik krallık listem bu. listeye sokup sokmamakta kararsız kaldığım isimler de oldu tabi. rupert everett'i çok severim mesela, o da underrated isimlerden biridir ama işte openly gay olduğu için giremedi listeye. ya da gerard butler. o da fazla sulu karakterli olduğundan giremedi. jude law ise gerçekten uyuz olduğu için bu listede yer almıyor. pis kel.

listelerim devam edecek. erkek okuyucularım beni bir süre takip etmesin en iyisi.

Hiç yorum yok: