21 Temmuz 2015 Salı

bu bir devam yazısıdır

birkaç yıl önce, birleşik krallık ve irlandanın en çekicileri listesi yapmıştım. buradan ulaşabilirsiniz.
listedekilere olan sevgim değişmemekle birlikte, yeni eklemeler yapma mecburiyeti hasıl oldu. küçücük ada neler neler çıkarıyor yarabbiiiim! allah sahiplerine bağışlasın hepsini diyor ve yeni gözdelerime geçiyorum.

benedict cumberbatch
hayır hala kesinlikle empire dergisinin en seksiler listesinin bir numara olmasını kabul etmiyorum. gözünüzü seviim seksi falan değil bu adam. ama karizmasını yok sayamayız tabi. ses tonunu, iyi oyunculuğunu, sulu şakalarla haşır neşir olabilmesini seviyorum. geçen sene her yerden çıkmasını, her yerde görmemizi saymazsak (çabuk parlatılan çabuk söner, unutmayalım), takdir edilesi bi insandır. göksu bunu beğendi. thumb up.


ben whishaw
ben bu çocuğa gıcık oluyodum. hele perfume'de falan ağzının ortasına vurasım gelmişti. sonra gay olduğunu açıkladı, rolleri patır patır kaybetmeye başladı (ki gay oyuncuların yüceltildiği bi yerde yaşıyo olmasına rağmen), o zaman bi celallendim, ne eziyosunuz güzelim çocuğu diye. hakikaten güzel bi çocuk yaa, yavru köpek bakışları, her an ağlayacakmış gibi duran gözleriyle. bi de fazlasıyla underrated. koy bunu her role girer. girmişliği de var. seksi bulmamakla birlikte, daha popüler olmasını diliyorum kendisinin.


michael fassbender
her an bi pislik, bi itlik yapacak gibi durmuyo mu? yanına gitseniz tersleyecek gibi? ama adam seksi. badass seksisi. serserilerden hoşlanan hanımlarımıza müjde! aradığınız adam burada. youtube'da funniest moments of michael fassbender diye arattığınızda bile adamın komik anlarını bulamıyosunuz, yanında james mcavoy falan kopuyo da bu hala cool badass. ama hoş adam şimdi, yalan mı?



james mcavoy
tam da adını zikretmişken... bebişim. bi sürü insan niye bu adamı beğendiğimi anlamıyo. domates yanakları, ağır iskoç aksanıyla erasmusla türkiyeye gelen sosyoloji öğrencisi gibi falan ama bilmiyorum işte ben çok beğeniyorum. kefareti izleyip de beğenmemek mümkün mü yaa? kendisi x-men'de professor xavier'i canlandırcam diye heyecan yapıp saçlarını kazıtan, sonra da aslında saçlı oynaması gerektiğini öğrenip çekim boyunca perukla gezen bi heyecanlı gariban işte.



jamie dornan
(salyalar akıtan emoticon) bi şey yazmama gerek var mı yaa? jamie dornan işte. seri katili bile sempatiyle izletti. yakışıklılığının ötesinde iyi bi oyuncu da adam. yeteneksiz boş surat değil yani. 
ilk, dünyanın en saçma dizilerinden biri olan once upon a time'da izlemiştim, dedim bu çocuk burda kalmaz, parlar. parlasın. evli diye tabloidlerde çok çıkmıyo, ondan reklamı yok ama kesinlikle daha çok yerde oynaması ve izlenmesi lazım. gözümüz gönlümüz açılsın yaa!!!



tom hiddleston
sayfalarca methiyeler yazabilirim. yakışıklı,sevimli,seksi, komik vs... yazabilirim ama evli olduğum için yazmıyorum. kocam bi başka kadına methiyeler yazsa ben döverim şahsen. ya ama gülümsemesine bi iki kelime yazsam olmaz mı? neyse onu da yazmiim. belki sherlock'un yeni sezonunda görünecekmiş. ay inşallah. neyse hadi siz en iyisi şunu izleyin:


Hiç yorum yok: